pondělí 23. ledna 2017

Nevšední všednosti

 

Opět pondělí. Víkend uběhl jak voda a další volno v nedohlednu.
Tentokrát jsem si tolik neoblíbené pondělí hodně zpříjemnila.
Úplně obyčejné všední činnosti jsem se snažila si netradičně zpestřit.



 

Ranní cestu na autobus jsem nevolila klasickou Uličkou, ale Ulicí. V plánu byla jiná trasa (ve městě), ale když jsem viděla na teploměru -9 a do práce nesla těžkou tašku, raději jsem si to rozmyslela.

 

Příchod do práce a nezbytná zastávka u automatu. Takže dnes něco netradičního... Ale co? Nakonec jsem výjimečně vybrala kapučíno, snad mi mé játra pro dnešek odpustí. Ve výsledku nic moc speciálního... Pak už následovala živé dopoledne v rychlém sledu, kde nebylo co přiklašovat. :)

 
 

Po návratu z práce jsem se pustila netradičně do pletení. No, musím říct, že pletení asi nebude to pravé ořechové. Nejde, nejde, nejde... A trpělivost s jehlicemi se stále zmenšuje a zmenšuje.

 

Na Hogu jsem se přihlásila do nováčkovské soutěže. Takže momentálně skládám báseň coby první úkol. Jde to těžce, ale ne zas tak těžce, když mám jako pomocníka online slovník rýmů. Básničku to za mě nesloží, ale pomůže alespoň s vyhledáváním nějaký těch vhodných slov.

A cože je ten Hog, o kterém tu v poslední době pořád básním?
Jde o jeden web vytvořený pro fanoušky Harry Pottera. Je to vlastně internetová kouzelnická škola, kde každý vystupuje pod svou imaginární postavičkou. 
Svou registraci otvírá asi třikrát ročně a podmínkou přijetí je napsání eseje na zadané téma. Po přijetí jste přiřazeni do jedné ze čtyř kolejí a můžete studovat přeměty. Těch je opravdu veliká řada. Povinností je zaspat si alespoň jeden. Jednou za čtrnáct dní profesor vypíše výklad a úkol, který musíte splnit. Většinou jde o zjišťování určitých informací, psaní povídky, básničky, drabble (útvar o 100 slovech), kreslení, tvoření... Některé úkoly jsem jednodušší, jiné náročnější. 
Školní rok trvá zhruba čtyři měsíce a končí odevzdáním eseje na určité téma.
Kromě toho lze vypracovávat kreativní soutěže, za něž získáváte body pro kolej, nebo penízky pro sebe, za které můžete nakupovat oblečení na postavičku a různé doplňky.

Já si ve svém prvním ročníku zapsala angličtinu, ruštinu, kryptozoologii, keltské svátky, grafologii, a studium mudlů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *