sobota 9. května 2020

V hlavní roli zeleno

 
 

 Bylinkování se ze sbírání kopřiv a různé zeleně na ranní koktejl změnilo na sběr dobrot na bylinkovou limonádu. Traviny na loukách po dešti dosahují výšky kolen a stačilo projít se známou trasou a na kalhotách jsem napočítala pět klíšťat. Kdyby měly aspoň normální velikost, ale tyhle byly úplně miniaturní černé tečky, které se navíc zuby nehty držely džínsoviny a nemohla jsem je dostat dolů...

 
 

Siestování na balkoně si užívám. Kavíčko, večeře, knížka, háčkování... Balkonové deko už je nachystáno na aranžování, jenže v předpovědi hlásí rapidní ochlazení, takže čančání nechám až na příští týden. Ale už se těším. Takový mix barev jsem na svém odpočívadle ještě neměla.

  
 
 

V lese jsem kromě pomněnek objevila i konvalinky. Tak přece rostou i u nás. Juch! Sice jen na jednom místě, ale to nebude určitě jediné. Musím se pořádně dívat. Tyhle jsem taky objevila úplnou náhodou. Lesík, kde předminulý týden hořelo, se po dešti trošku spravil. Ale i tak je tam ještě cítit spáleniště. A v oplocence, kde jsem si fotila šátek už je krásně zeleno. Jo, voda dělá svoje.

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *