pondělí 4. května 2020

(Z)tuha

 

Ne, včera jsem neflámovala. Ani jsem dlouho neponocovala. Jen jsem si potřebovala pohledat něco na internetu, což byl kámen úrazu. Večerní vysedávání před počítačem se v mém případě nevyplácí. Následná noc stojí za houby a ráno se budím s kruhy pod očima a výkonná jak želva.
Vařím si zelený čaj a doufám, že mě trošku probere.
Kolik že je hodin? Šmarjapanno!
 V tuhle hodinu už jsem běžně v plném výkonu a spoustu toho mám za sebou.
No nic...
A když mám před sebou spoustu práce, je super, když si vymyslím ještě jednu navíc. Co takhle si udělat vlastní müssli, které si do dózy potřebuju doplnit už pár dní? Vždyť je to za chvilku a to kupované není nic moc.

 
  

Tak jo, jde se na věc. Chce to 50% ovesných vloček pomletých najemno a 50% ovoce a oříšků. Mě moc chutná směs datlí, jablek, kokosu, mandlí a kustovnice.
Mandlové mléko si vyrábím také sama, to krabicové je předražené a chuťově je domácí mnohem lepší. Stačí k tomu 50 g mandlí (v době krize i 40 g) namočených přes noc a ráno rozmixovaných ve 250 ml vody. Přidám lžičku medu a trošku skořice a jedna dávka mi zbyde i na další ráno.

 

 A po půl hodině a zaplněném dřezu na nádobí se jde snídat. Vypadá to na nejenom ztuhlé ráno, ale i den blbec. Všechno mi padá, dělám zbytečné pohyby (jak by řekl jeden profesor na jedné univerzitě) a ukázalo se, že volba mixéru (respektive jeho nástavce) nebyla úplně nejlepší. Ne, Jituš, s tímhle bys to opravdu rozmixovávala do zítřka.

Tak uvidíme, jak a v co se den rozvine, a teď hurrrááá na online výuku...

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *