sobota 16. října 2021

Gaťátka



Svého nového šicího parťáka jsem si pořizovala s jasným cílem - naučit se šít oblečení, především prádlo.
Zhruba od konce srpna jsem se ponořila do studia střihů a vhodných látek a zkoušela a zkoušela...
Podařilo se mi koupit bavlněný úplet v akci, který vyšel na pár kaček, takže první neúspěchy mě zas až tak nebolely.
 
 


Vyzkoušela jsem dva střihy od Caramily, ale v akci mi bohužel neseděl ani jeden.
 Především mi nevyhovaly svou výškou a nepomohlo, ani když jsem si je "nastavila".
"Tak si udělej svůj střih!" podotkl Medvi.
To se mu lehco řekne, ale jak?
Ještě stále se totiž počítám mezi šičky začátečnice.
Nakonec jsem rozstříhala jedny mé oblíbené kalhotky a střih byl na světě.
A zase nastala fáze zkoušení a vylaďování.
V konečné fázi jsem se dokonce naučila šít gaťátka ze dvou dílů a má šicí sebedůvěra o malinko stoupla.




Výsledek ještě není stoprocentní, ale já už spokojená jsem.
Udržet rovnoměrný šev při všívání pruženky zatím úplně nezvládám, ale každým šitím je to lepší a lepší.
Nohavičky se mírně vlní, naštěstí při nošení to ničemu nevadí.

 Tyhle kytičkované jsou snad vytuněné k dokonalosti.
A na mě už čeká starorůžová a mintová látka...

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *