pondělí 18. října 2021

V zajetí podzimu

   
 


Po týdnu venku!
Člověk si začne vážit věcí, až o ně přijde...
 
Původně jsem chtěla jít k Čarolouce a vzít to Divým lesem zpátky.
Na kraji jsem vyplašila srny a jelínka.
Pustila jsem se stezkou vpravo, ale cestička byla vyšlapaná jen po pozemek s chatičkou.
Tak zpátky...
Vyšlápla jsem si cestou, kterou zmizely srny.
Nádhrená suchá tráva, která mi sahala až po ramena.
Stezička široká tak na dvě chodidla, ale spíše čtyři kopýtka.
Teď tak ještě potkat divočáka...
V půlce jsem se otočila, prošel by leda zajíc.
Nakonec jsem skončila opravdu na Čarolouce.
Po vzoru Katky jsem zula pohorky, svlékla bundu a párkrát se protáhla.
To teplíčko, co se mi začalo šířit přes chodidla!
Krása!
Pak jsem si vylezla na Strom a užívala si vítr a šustění žlutých listí.
A teď urskávám yogi tea a čekají mě sušenky, protože mi neuvěřitelně vyhládlo!

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *