středa 27. června 2012

Hurá na balkon

Odpoledne strávené zútulňováním balkonu. Sic malá plocha, ale lebedění zde - to teda můžu. Přenesla jsem si sem ze skleníku pár minikvětinek, které mi vyrostly ze semínek. Mně, které většinou nic nevyleze! Takže jsem happy. ♥ Taky jsem v kůlně našla parádní květináčky, do kterých přišly netřesky. A na vše mi dohlíží skřítek Balkoňáček. Ze slunečních paprsků se dokáže radovat stejně jako já. No podívejte! 








Jen ty mšice na mých měsíčních jahůdkách mi pijou krev. Však já s vámi zatočím, potvory jedny! Být váma, radši to vzdám sama a odtáhnu...  Ü





2 komentáře:

  1. A prý že máš malý balkón. Tak se přijď podívat na ten náš! Po zateplení domu nám ho setsakramencky zúžili! :-((

    Moje kamarádka bydlí v paneláku, ale má dva balkóny. V obýváku, ten je delší i širší a pak v kuchyni až do komory, ten je kratší i užší. A právě v tom balkónu, co mají k obýváku, pěstuje fůru kytek a musím říci, že je to krása. Já naprosto zbožňuji takto zařízené, zabydlené a zútulněné balkóny. :-)
    Skříteček je úžasný, děsně moc roztomiloučký, ale ta želva, ta je naprosto nádherná. :-)
    Jitu, přeji krásný den! My dnes valíme k veterináří, protože přes noc Kennymu děsně otekla pusa a v jednom kuse syčí. Se strachy klepu, co s ním je. :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Mio, na balkoně musí být fajn, viď? :-) Odpočinek na čistém vzduchu, na sluníčku.... :-) A kytičky Ti to tam pěkně zútulňují :-)

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *