úterý 31. července 2012

Když se podaří, co se dařit má :o)

Bylo krásně dneska a nejen venku. Sice jsem vůbec ale vůbec nestihla to, co jsem chtěla, ale zase byly jiný věci, které stály za to! 

Tak třeba otevřít ráno okno a podívat se k východu... Žjóva! ♥




Dnes jsem kooonečně dodělala podložky pod skleničky do kuchyně. Neodolala jsem a vyzkoušela granny. Už jsem si tak zvykla, že na internetu vidím samý granny square, granny flower, granny hexanon... že mě název "babiččin čtvereček" v knížce s háčkováním docela rozesmál. Ale granny jasně vede, láska na první pohled! Tohle je jen taková zkouška vzorů a barev, můj favorit je vlevo nahoře. Jo, jinak Šári, tohle jsem si s sebou brala na Macochu. :o)



Dopoledne jsem dostala balíček. Panečku, v pátek odpoledne objednáno, v úterý doma! Kdyby snad někdo zatoužil po prima obchodě, tak tady. Barvičky budou do obyváku, zkusím povlak na polštář - hádejte, jaký vzorek? A v zásobě je spousta dalších doplňků. Původně jsem zamýšlela kombinaci barev úplně jinou, ale pak jsem na gauči uviděla naši oblíbenou aztéckou televizní deku a napadlo mě, proč ne zrovna tyhle teplé barvy?!



Kolem doby oběda jsem přemýšlela, co si ulovím k snědku. Což takhle malý černý mraveneček?



...a bratrsky se rozdělit se sousedem


Tou zelenou jsem se nicméně ispirovala a udělala si špenát. Domácí, ze zahrádky. 

Odpoledne se hlavně slunilo na balkoně v blízkosti pavoukovců a pak se taky peklo. Tentokráte sušenky. To je Vám mňamózní záležitost, dvě kolečka karamelového nebo kakaového těsta a mezi tím jahodový ne-li smetanový krém. To se to jednomu sbíhají sliny! 
Inspiraci nabídnu hned dvojí:


A když jsme u toho jídla, nedá mi, abych tu Alisiny dobroty nevychválila ještě jednou. Mávám, Alis, a děkuji! Když už byla trouba rozjetá :o), strčila jsem tam i plechy s rohlíčky. S těstem se skvěle pracuje, nelepí se a v pekárně vykyne za chvilku. Tenhle recept je u nás velice oblíbený. Rohlíky jsou lepší než z obchodu. Nejlépe chutnají s máslem. Další den je jenom pokropím a šoupnu na chvíli do trouby a zase jsou jak čerstvě upečené. Na dokonalost tvarů moc nehleďte, to víte, už jsem měli hroooznej hlad...



Hmmm, dnes jsem se s těmi odkazy nějak rozjela.
Prima večer i Vám a děkuji za návštěvy

2 komentáře:

  1. Jituš, tak ti teda povím, že ta první fotka mi vzala dech! To je taková krása!
    Tvé povídání je úžasný zážitek! Vždy po přečtení se těším na další články. :-) Krása. :-)
    Takže takové nádherné čtverečky jsi na výletě uháčkovala. Jsi nesmírná šikulka a právoplatná "háčkařka"! Začátky jsou už dávno za tebou, nyní jsi pasována na profíka - a neodmlouvej. ;-)
    Mě se tedy líbí od úplného začátku tvé háčkování. Máš skvělý vkus na barvy a vždy to oko pohladí. :-)
    Já se přiznám, že doma mám hned několik návodů na další čtverečky (zejména díky Blance), ale háčkuji pořád dokola tyto dva. Píšeš, který je pro tebe Top, pro mne vlevo nahoře, vpravo nahoře, vlevo dole a vpravo dole. ;-) VŠECHNY!!!!!!!
    A ty sušenky! No to je perfektní nápad, ihned, jak dopíši, jdu na odkazy! No to je famózní a už se mi chtějí háčkovat!!!!!!!! :-)
    Rohlíky máte obzvláště vypečené! :-) Hmmmm, mňam! :-)
    A ten pavouček je nádherný. Prostě ta příroda ví co dělá. :-)
    Na povlak na polštář se velice těším. Nakoupila jsi si krásné barvičky. :-)
    Jituš, měj se nádherně a ať se daří každý den. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za Tvé mrknutí, Šári, Ty umíš pokaždé pochválit. :))) Pak zajdu k Tobě na sušenky a dáme si do nosu!

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *