neděle 6. dubna 2014

Domkem nedomkem (14)

 
 
 
  
Právě… jsem se vrátila z venku. V sadě za Dračí loukou je bílo od rozkvetlých hrušní, jabloní a švestek. Vzduch je plný nasládlé vůně a láká spoustu včelek. Dokonce i čmelák sem zabloudil, ale o kvítky stromů neprojevil žádný zájem. Hledal cosi neurčitého při zemi a ani neposeděl, abych ho mohla vyfotit. Téměr jsem zakopla o rostlinku kostivalu, jehož podobiznu jsem zrovna tuhle ráno studovala v kuchyňském kalendáři. 
NOVINA DNE: už tu máme vlaštovky! ♥



 
 

V domku... to voní po francouzském koláči od Ivany (TADY). Chtěla jsem vyzkoušet něco nového a právě u ní na blogu jsem narazila na tento zajímavý recept.



 
 
 
 
  
Na zahradě… všechno roste "jako z vody", vždyť také pravidelně zaléváme. Pivoňky a keře pod skalkou rostou téměř před očima a během dvou dnů se všude otevřely žluté hlavičky pampelišek. I rostlinky ředkviček už jsou velikánské, snad je déšť, který hlásí, moc neponičí. Pomněky přestály studenou frontu a září bílými kvítky. Všechny ovocné stromečky mají lístky. Juch!



 

Čtu… "Dům sester" od Charlotty Linky a pořádně mě to chytlo. ☼


Pracuji... už mám doháčkováno, ale o tom zas příště.


Plánuji… ještě dostatečně využít zbytek nedělkovatého dne. Snad bude ještě dlooouuuhý...


Top obrázek
Benjikovo prasáááátko
 ♥

 






6 komentářů:

  1. Krásné kvítí..jako v květnu :)...to jaro je nabíječka!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jarní momentky jsou nádherné, ale mě nejvíc zaujala ta krásná kočička. Je to holka nebo kluk? Je zajímavě zbarvená, hodně se podobá mojí Nikince, která loni umřela na stáří. Akorát byla krátkosrstá......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je naše kočanda Lálinka. :o) Ještě máme Čerta, ale na tu jistě také někde narazíte. Třeba v článku ze 17. června 2012.

      Vymazat
  3. ...skvělé fotečky...jo venku je nejlépe...zvláště v přírodě...Krásné jaro ...Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. So schöne Bilder! Endlich ist der Frühling da :-)

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *