sobota 2. července 2016

Háčkovánky a levandule

 
 
 

Parádní letní den. Dopoledne převážně na balkoně s háčkováním, čtivem, svačinkou a kofíčkem s báječnými sušenkami. Nakonec jsem jsem se přeci jen pustila do toho háčkovaného ptáčka, i když první pokus moc nevyšel. Je už téměř hotový, dodělávky zítra. Nejvíc mi daly zabrat křidélka.
*
Golemovo oko čtu jen po chvilkách. Musím s tím pohnout, čeká mě ještě jeden díl a v pondělí si jdu pro knížku do K. Na tu se moc těším.
*
Odpoledne pokračování v háčkování. Taky jsem se vyráchala v bazénu a zvedla teplotu o 1,5 stupně!
*
Stihla jsem i uplést srdíčko z levandule - inspirovala jsem se u Verči (TADY) a nastříhat pár kvítků na sušení, než přišel taťka s hadicí.


2 komentáře:

  1. Jitu, jsi moc šikovná - s háčkem i bez něj! Ta kosmetika vypadá super a taková pohoda na balkoně, není nad to!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo, miluju léto na balkoně!
    J.

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *