úterý 5. července 2016

Záložka se srdíčky

 

Píp ani Píp 2 mě moc neuspokojili, na dárek se nehodí. Jsou vypapaní a dělat třetího Pípa se mi fakt nechce.
Hledala jsem jinou možnost na nějaké tvoření. Určitě něco háčkovaného.
A pak jsem našla návod na srdíčkový vzoreček. Není to ani tak složité, jak mi to na začátku připadalo.
m. miluje srdíčka, takže určitě potěším.

 

Bílý podklad, červená srdíčka. Na záložku jsem v barvách měla jasno. Nemusí s ničím ladit. Navíc na bílém podkladu srdcata hezky vyniknou.
*
Téměř jsem se strefila i do knížky. Jedna z Koček, třetí díl už je objednaný a i já jsem na něj zvědavá.
*
Další dárek bude určitě v šedé...

1 komentář:

  1. Sooo schön!! ♥ Das Muster hab ich auch letzthin im Internet gefunden, es ist toll. Super Idee, ein Lesezeichen damit zu machen!

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *