neděle 25. září 2016

Y.A - Návrat do Crow Lake a šátek Šumění

 
 

Návrat do Crow Lake na mě v knihovně vykoukl z poličky, když už jsem byla na odchodu. Měla jsem už vybráno, ale přesto chtěl ke mně. Říkala jsem si, že to bude těžké čtení, ale i tak jsem si ho vzala s sebou. Každopádně jsem si ho na čtení nechávala až úplně naposledy. Po pár stránkách jsem si říkala, že ho číst dál nebudu. Bylo to na mě smutné. Vyhýbám se takovým příběhům, svých trápení mám dost, nemusím o nich ještě číst a zaobírat se jimi v myšlenkách. Ale i tak mě něco nutilo číst dál. Nelituju. Má něco do sebe, i když nemůžu přijít na to, čím na mě tak zapůsobil. Včera jsem ho dočetla a bylo mi to skoro líto. Konec je takový useknutý, jakoby nedodělaný... Vyřešení na pár stránkách - spíš řádcích. Možná je to jen můj pocit, protože bych chtěla vědět, co bylo dál...
*
5 hvězdiček z 5

 
 

Stále u šátku... Je tak jemný. Barevně mi v něm nesedí ta béžová, ale postupně si na ni přivykám. Už zase pokukuju po Šedé dece, protože tohle přibývá tak neuvěřitelně pomalu...

http://www.gsheller.com/2016/09/yarn-along-298.html

O knihách...
Knihy jsou pro lidi tím, čím jsou pro ptáky křídla.
John Ruskin 

2 komentáře:

  1. Das Tuch sieht toll aus! Schöne Farbkombination. Ist das Garn ein "Zauberball"?

    OdpovědětVymazat
  2. Nee, Zauberball ist das nicht, Naty. Das ist Alize und keine Ahnung, ob das unser oder ausländisches Garn ist. Es ist echt dunn und eher Sommergarn.

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *