úterý 11. června 2019

Smetanový pletený šátek

 

Díky Narcisce a jejímu odkazu na superjednoduchý návod na šátek nabralo mé zápolení s jehlicemi nečekaný obrat a já si konečně splnila svůj velký sen - naučila jsem se plést šátek.

 Konečně jsem si mohla užívat pletení na svých nádherných dřevěných jehlicích od Medviho, které ležely ladem. Občas mě chytlo nadšení něco si uplést, ale výsledky byly mizerné. A tak jehlice putovaly zpátky do skříně.

Teď se to však změnilo. Sice jsem zjistila, že potřebuji i menší čísla jehlic, ale to vůbec nevadí. Dokoupila jsem si dvojky a dvaapůlky, tentokrát však nedřevěné, a pleteníčko se může rozjet.

 

Důvodem pro nákup menších jehlic byla tahle teňoučká příze duhových klubek, které jsem si nechala namotat na přání.
Momentálně už vzniká šátek z tyrkysovošedého klubíčka vpravo.

 

Po prvním uvázání šátku na krk mi bylo jasné, že když šátek, tak už jedině pletený. Oproti uháčkovanému je pletenina nádherně lehoučká a na krku není téměř cítit.

Tahle má smetanová prvotina není vůbec dokonalá. To mi však vůbec nebrání se do něj zachumlat. Svou barvou se hodí ke každému tričku i svetříku.

Pleteným pletichám zdar!

4 komentáře:

  1. Skvělý počin, Jitu. A že šátek není dokonalý? To přece vůbec nevadí. Důležitější je radost z díla:-).
    Už se těším na ten tyrkysový:-)
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten bude nádherný. Je to parádní kombinace barev - přesně ten odstín šedé, která je výrazná tak akorát a k jasné tyrkysové se hodí.
      Hezké dny,
      J.

      Vymazat
  2. dokonalost je právě v té vlastnoruční výrobě... tomu se nic nevyrovná
    je to holt šátek s přidanou hodnotou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak já se k té dokonalosti propracuju, toho se nebojím. ;)
      Sama vím, kolik mi dal práce a o to ho mám radši.
      Díky za návštěvu,
      J.

      Vymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *