neděle 3. července 2022

Šátek, Křídla a Hillwood


 
 Odpoledne přijela K.
Naštěstí byl čas i na háčkovánky, protože na nové klubíčko jsem se náramně těšila. Původně jsem ho objednala na sváteční šátek, bohužel lurexová nitka se mi při háčkování uzlíkuje a dělá vůbec hodně neplechu, takže při náročném vzorku svátečního šátku je to spíš o nervy než o relaxu s háčkem. Tak jsem ho vypárala a pustila se do "obyčejného" granny. I tak se trošku vztekám, ale to úsilí bude stát určitě za to. Už teď se mi šátek líbí a to jsem teprve na začátku.




A došlo i na Křídla. JUCH! Teda ve třech je to bezvadný. K. pochopila pravidla velice rychle, takže jsme se nemuseli zdržovat vysvětlováním a přílišným ukazovaním, co a jak. Tuhle partičku jsem si užila. Medvi poprvé nevěděl, co s kartičkami v ruce, tolik jich měl. Vajíčka ladil samozřejmě do fialové... Tohleto je jednoznačně nejlepší hra, jakou máme, a vůbec nelituju, že jsme si ji koupili, i když stála spoustu peněz.





Večerní Hillwood.
Prchali jsme před komáry a muškami. Obvyklé divadlo strakapouda se dnes nekonalo a krkavci nebyli doma. Lípa je už skoro odkvetlá a jahůdky by spočítal na prstech jedné ruky. Ale i tak to bylo docela prima.

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *