úterý 5. července 2022

Z kuchyně a z kina

 
 


Po delším čase jsem opět zavítala na stránky Thuy. A zase mě uhranula. :) Vždycky mě pak chytne uklízecí mánie, když vidím její nádherný dům jako ze škatulky. Je pravda, že u nás se dá smýčit pořád. Náš medvědí domek je opravdu rozhlehlý. Když skončím na konci, můžu začít zase od začátku. Dnes jsem se pustila do kuchyně. V okamžiku, kdy je uklizeno, energie pulzuje domem mnohem snadněji, jakoby zde bylo i více vzduchu. V DM drogerii jsem si do košíku přibalila modrou svíčku a ač se voňavým svíčkám (těm umělým) vyhýbám, tato je docela příjemná a nevtíravá. Svoje vlastní svíčky mám už skoro dohořené, brzy mě čeká výroba nových. Ale tentokrát bych si chtěla pořídit dřevěné knotky, protože s těmi bavlněnými nemám dostatek trpělivosti.


 
 
Podruhé v kině na tomtéž filmu. Tenhle prostě miluju. Kdo to mohl tušit, že zrovna Maverick se nám oběma tak zalíbí. A to na něj Medvi původně, když jsme viděli reklamu v kině, ani nechtěl jít. Ještě že máme benefit body...
Po druhém promítání: "Na čokla (Řekni to psem) jít ani nechci, nemohli bychom jít zase na tohle?"
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *