sobota 12. května 2012

Mřížkový koláč s marmeládou a jablky



Recepis na mřížkový koláč už tu jeden mám. Ale včera, když jsem hledala v jedné ze svých kuchařinek dobrotku na víkend, objevila jsem tento, aniž bych vůbec tušila, že ho mám a že jsem ho někdy pekla. Příprava je o něco delší, ale dnes jsem happy, že si na něm můžeme pochutnat.






Tentokrát jsem těsto rozdělila na dva malé plechy. Ukázalo se, že je to výborný nápad, protože těsto tolik nenabylo jako posledně. Vynikla tedy spíše náplň.
Rozválené těsto vložené na plech se potře tenkou vrstvou marmelády. Ta má na linecké cukroví byla příliš tuhá, tak jsem jí rozředila vodou. Na marmeládu přijdou nastrouhaná jablka promíchaná se skořicí a vanilkovým cukrem. Úplně nahoru jsem místo mřížky položila těstové květinky, které jsem pokropila vodou.

Linecká marmeláda je sice docela sladká, ale společně s jablky vytvoří netradiční chuť.



Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *