sobota 12. května 2012

Opravdu MO?

Duben skončil. Zima se přehoupla pomalinku do jara a pak rychlostí blesku do léta. Je tu květen a s ním i další měsíc v naší domácnosti. Tentokrát Měsíc obýváku. Opravdu jsem si zvolila vhodnou místnost?

Ve skutečnosti to totiž vypadá, že je v pořadí spíše ložnice. Jeden celý den jsem totiž strávila v tomto odpočinkovém pokoji a uklízela zimní oblečení, vyhazovala obnošené oblečení, utírala prach ve skříni a v úložné posteli a perličkou na dortu byla výměna ložního prádla. Večer jsem padala na hubu. Fotky Vám ukazovat nebudu, páč mě to samozřejmě napadlo, až akce "kulový blesk" skončila.




Dnes jsem se pro změnu nepustila do úklidu knihovny v obyváku ale do špajzu. Zapříčinila to jedna nová, malá bedýnka, do které přišly všude přítomné květináče.
Hrůza a děs - pokaždé, když jsem otevřela dveře. Do července, kdy by přišla špajzka podle všeho na řadu, by to určitě nevydrželo. S dalšími slíbenými bedýnkami to bude ještě lepčí.

Času na háčkování dnes moc nezbývalo, ale přeci jen jedna z posledních dodělávek z minulé akce měsíce. Ještě jednu, určo! ♥ Už je načatá. ♥☼ Teď ještě podobnou vyšlechtit na poli..


Ale jo - květen je přeci jen Měsícem obyvacího pokoje. Zde je DŮKAZ! Nová, krásná, přesně podle představ a ještě vonící TV-komoda. ♥♥♥ Už vím přesně, jaká ozdoba přijde na dřevěné úchytky. ☼



Hezký večer a hrrr do toho krátkého pracovního týden!



Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *