čtvrtek 17. května 2012

S nádechem...

vůně sedmikvítkového čaje...



chuť křupavého a horkého okraje vafle s bohatou posypkou vanilkového cukru...



chvilka s háčkem a barevnými klubíčky...



okamžiky příjemné samoty v hektickém dni...



návštěva jiného světa...



... to vše s nádechem sladkého víkendu ♥♥♥


Z dnešní návštěvy antikvariátu (oprávněně mě to tam hodně táhlo) jsem si přinesla knihu Astrid a Veronika od  Lindy Olssonové. Začetla jsem se ještě na cestě domů, pak při večeři... Tuhle zvládnu určitě rychle. I když podobné knihy si spíše šetřím a užívám.



Je mrazivý březnový večer, když se Veronika stěhuje z Nového Zélandu do pronajatého domu severně od Stockholmu. Hledá místo, kde by se vzpamatovala z nedávné smrti svého snoubence. Dům je nepřívětivý a cizí, ale postupem času mu vtiskuje svou tvář. A brzy přijde i setkání, které jí změní život.
Astrid, kterou místní nazývají čarodějnicí, bydlí hned ve vedlejším domu. Stařena je pronásledována svou nelehkou, tragickou minulostí. Jednoho dne však ke svému údivu zajde ke své nové sousedce, aby zjistila, proč ji pár dní nezahlédla venku. Najde ji v horečkách a od toho dne začínají obě ženy hledat cestu nejenom jedna ke druhé, ale i k životní moudrosti a hlasu, jenž k nám naléhavě promlouvá z hloubi našeho srdce.
Dvě ženy, z nichž jedna má svou knihu života napsanou jen zčásti, zatímco příběh druhé se pomalu chýlí ke konci, si vzájemně pomáhají uzavřít jednu životní kapitolu a otevřít další.


A ještě jeden dárek od Lenky. Děkuju, zahřálo! ♥





Posílám dál...
Šárce


Prímový večer, víkend už je v dohlednu. ☼

4 komentáře:

  1. Hm, tak ta knížečka vypadá velmi slibně... miluju tyhle příběhy... jakoby vzdálené a přitom tak lidské... jsem ráda, že Tě ocenění zahřálo... krásný večer, Jitu! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš, strašně ale strašně mooooooc děkuji za toto ocenění! Tolik mě rozveselilo, že si to snad ani neumíš představit! Neb jsem nyní byla oceněná za své tvoření a to mě strašně moc zahřálo u srdce. :-) Děkuji ti. :-)
    Koukala jsem na tvou záložku a zírám jak blázen - je nádherná! ;-)
    Hrníček na čaj máš nádherný, koláč bych si s chutí dala, mamča dnes pekla bábovku a je také úžasná! :-)
    Jituš, také je u vás tak šílená zima? Já normálně doma drkotám zuby! :-x
    A hrozně moc se těším na tvůj další háčkovaný výtvor (nádherný). Miluji tvé duhové vlny a z nich nádherné věci uháčkované. ;-) Jsem strašně ráda, že jsi si háčkování tolik oblíbila, neb všechno je tolik krásné. :-) A pak nádherně vyfocené! Oba blogy jsou nádherné, líbí se mi jak jsi náramně kreativní a máš skvělou fantazii! :-)
    Miuš, měj se nádherně, jdu tvořit. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jitu! Jsem na těchto tvých nových stránkách poprvé a musím tě pochválit. Pěkně sis to tu zařídila. Knihu Astrid a Veronika jsem, shodou okolností, dočetla před měsícem a dám ti za pravdu, je moc pěkná a všem ji doporučuji.
    Musím si zvyknout, že Mia zmizela a je tu Jitu. Tak ať se ti na novém blogu daří. Přijdu se zas mrknout.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak - konečně můžu vložit odpověď na Vaše milé mrknutí očkem.

    Ještě jednou děkuju Lenči za prima ocenění. To teď budu muset tvořit jako divá. ;)

    Šári moc děkuji za Tvé pravidelné návštěvy a pochvaly. Své ocenění si zasloušíš, vždy u Tebe obdivuju nejen všechno háčkované, na což teď ujíždím.

    Heli, děkuju za návštěvu a blahopřání, budu se těšit na další. Knížka je pěkná, zvláštní příběh, líbí se mi ty popisy scén a myšlenek. Prostě jiný svět, to můžu. :) Jinak Mia nezmizela, určitě ne. Jen mi Jitu přijde takové osobnější...

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *