středa 11. července 2012

Ráno mezi poli

z ranní procházky s Benjim











5 komentářů:

  1. Aaaaach!!! Jen se zastavit, zahledět se v dáli a nechávat se unášet kouzlem přírody!!! :-) To vidí tvé oko. :-)
    Dokonce i puklinka v zemi je v tvém podání kouzelná. :-) Jitu, až se někdy (snad) budu vdávat, nechci profi fotografa, už nyní si tě zamlouvám a neboj, i kdyby měla být svatba za padesát let, já si budu pamatovat, že chci fotky jen a jen od tebe!!!!
    U nás zrovna nyní přestalo pršet a hned vykouklo slunko, ale vzdoušek je úžasný a představ si, dokonce mi je trochu zima. :-)
    Jitu, měj se krásně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaha, to s tou svatbou mě pobavilo. Nevím, jestli bys byla spokojená. Já totiž velmi ráda experimentuju s funkcemi foťáku a to v nejnevhodnějším okamžiku, a pak jsou fotky třeba dofialova nebo dočervena. Ale až se budeš vdávat, jako že se budeš určitě vdávat, na takovou bezva holku stojí chlapy určitě fronty, pošleš oznámení, jasan?! :)))
      U nás byla maličkatá bouřečka, dvakrát zahřmělo, spadly čtyři kapky a bylo to.

      Vymazat
    2. Tak s tím vdáváním jsi zase pobavila ty mě! Prý stojí fronty! A že je nikde nevidím. ;-) Naopak, já miluji experimentování. Prostě si tě zamlouvám a basta! :-) Náhodou, vím, že bych měla překrásné fotky. Neboj Jitu, jestli se někdy budu fotit, oznámení dostaneš jako první. :-)

      Vymazat
  2. Ein Himmel voller Schäfchen ;-). Tolle Bilder wieder, liebe Jitu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ich liebe blauen und weißen Himmel. Und mit Sonne ist es noch schöner. :) Danke für Deinen Besuch, Naty.

      Vymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *