středa 4. července 2012

Domkem nedomkem (1)


Právě… si pochutnávám na kávě s pěnou a užívám si chvilky klídku. Co je dnes vlastně za den?! ♥
Venku… se sluníčko na chvíli umoudřilo a dalo si voraz. I tak je tam solidní pařák, ale už si začínáme zvykat.
V domku… jede větrák na dvojku, klimatizace nabírá dech na večer. V zimní části je o něco dýchatelněji, v letní části se dá ještě pořád zchladit. Právě mi kvete maličká fialka, kterou jsem si vypěstovala z lístku.
Na balkoně… je zeleno. A červeno. Jahůdky se rozhodly konečně dozrát, rozšířila jsem květenu o květináče s mátou, letos mám nějakou velkou spotřebu. Strkám ji prakticky do čehokoliv, co se dá pít. Vlastně ne, do kafe jsem to ještě nezkoušela. ☼ I balkonovky krásně poskočily.




Na zahradě… se náramně daří levanduli a bylinky povytahuji očima každý den. Žůžo!
Benji… je opět ostříhaný na ježečka, vetšinu času klimbá v průjezdu, kde je asi tak o osm stupňů chladněji než na dvoře. Zjistila jsem, že mu jede colové lízátko. ☼
Dnes… to bude určitě nádherný den.
Pracuji… na spacifikování domácnosti a dodělávám rybízovou marmeládu, i když poslední várka bude spíš rybízová šťáva.
Tvořím… náramek a mám rozháčkovanou hvězdici.
Právě čtu… "Psí život" od Jona Katze. Je to bezva relax plný psů, oslíků, oveček a Elvise. ☼☼☼
Plánuji… změny a přestavby! Už se těším. Snad už dnes...
Top obrázek…



Moc děkuji za Vaše návštěvy a milá mrknutí.



1 komentář:

  1. Jituš, mrkám u tebe hrozně ráda! :-)
    Tvé články nemají absolutní chyby, strašně se mi líbí tento: Z deníku kapitána!!!! Perfektní. :-) Fotky jsou nádherné, ale to už se jen a jen opakuji. :-) Jůůů, tak Benji rád kolové lízátko. :-D Náš Kennoušek teď nemá téměř na nic a na nikoho chuť. :-( Po tom zákroku u veterináře je prostě jak vyměněný a ta vedra ho ničí. :-(
    Jsem moc zvědavá na tvé nové tvoření! Jak jsem si četla, že jsi se pustila do náramku, tak jsem úplně ožila (ty já naprosto zbožňuji!!!). Tak jsem moc zvědavá na ten tvůj. :-)
    A na přestavbu rozhodně také!

    A jsi dobrá, že se ti podařilo vypěstovat fialku z lístku. ;-)
    Měj se nádherně a budu se těšit na další tvé krásné psaní - tvoření - focení!!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *