sobota 21. července 2012

Sobotní rozjímání

Podivný den prošpikovaný elánem hluboko pod bodem mrazem už od ranních hodin.
Změnu zapříčina až kokosová tyčinka s kofeinem mě neznámé značky požitá okolo druhé hodiny odpolední. 

Šípková Růženka se probudila. 
A ejhle, některé okamihy stojí za to, aby si je člověk uložil do své paměti.





chuť Egypta


Z takové dálky k nám přicestovaly tyhle kuličky hroznového vína bez pecek, jež jsme spásli během deseti minut. Půl kila. Tak mne napadá, co bych z nich vlastně měla zasadit, když bych je chtěla mít doma na zahradě?!


vůně pole kousek před domem


K našemu velkému nadšení tam již druhým rok roste kmín. Hmmmm, ty brambůrky vařené ve vodě s kmínem, ten chlebík posypaný tímto podlouhlým kořeníčkem... Když jsem udělala poprvé závin na slano a posypala ho kmínem, manželův tatínek se se zájmem točil kolem plechu se slovy: "To je aspoň pořádná buchta!"


sobota ve znamení velkého prádla


A když pověsíme horu svršků a nesvršků na čerstvý vzduch, pěkně si sedneme a zhluboka dýcháme ten parádně vlhký venkovský vzduch... ♥


capart


Zasazeno před měsícem. Konečně se první probudil k životu. Už jsem ani nedoufala...


Udolána!


Odolávala jsem jim až do dnešního dne. Nemusím mít přece všechno. Hm, musím! ☼ Na zahradní činnosti, jako třeba okopávání, se hodí přímo výtečně. Dírkami neustále propadávala okopávající hlína, čímž jsem se naohýbala vícekrát, než bylo nutné. Pro mou zeštíhlující kůru ideální!


nepostradatelný pomocník


Zalehne živě bující plevel a svým počínáním Vám neustále naznačuje, že to s tou prací nemáte zas tak přehánět. Se to dodělá příště, ne?!




1 komentář:

  1. Jitu, já musím začít poslední fotkou! Krásaaaaaa!!!! Jak si tam tak leží a krásně odpočívá. :-) A jak je náramně barevný/á. :-)
    Jojo, gumáky jsou super. Dokonce mě v nich noha nebolí. :-)
    Také zbožňuji vůni čerstvě vypraného prádla a pověšeného venku! Hmmmmm, krása!!! :-)
    Kmín já nee, voní parádně, ale mě vadí, je pro mě až moc aromatický, stejně tak skořice. Mamka, když ještě mohla, tak si jí sypala do kávy, jejda, to bych nesnesla! Skořice nádherně voní, ale u mě s ní vážně můžou šetřit. Avšak ráda ke kmínu čuchám, to vždy mamce při vaření zabavím kořenku a čuchám. :-) Ale to je snad dovolené, ne?!!! :-DDD
    Já mám tedy raději závin sladký a nejlépe jablečný, ale už jsme si také dělali ten slaný a nebyl špatný. Nemám ráda závin se zelím, ten mi tedy do krku nejde. :-x
    A hroznové víno bez pecek jsem už také měla a je to neskutečná lahoda, takže chápu, že i u vás se moc neohřál. ;-)
    A opět Jituš - nááááádherné to fotky. :-)
    Přeji krásnou dobrou noc. :-)

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *