středa 1. ledna 2020

Hlavně neprospat ten kulatý rok ´20

 

Tak to aspoň vypadalo dnes po půlnoci. Už v deset jsem Obludce pustila relaxační hudbu, aby neslyšel povyk na ulici. Když jsem za ním přišla pár minut po půlnoci, spokojeně pochrupkával v boxíku. To že je nějaký ohňostroj, zjistil až po čtvrt na jednu.
U něj naprosto nevídané!
Kdyby před domem nepálili dělobuchy, úspěšně by to celé prospal. Naštěstí jen jednou zavrčel, jinak byl v klidu.

A tak jsme spolu takhle přivítali nový rok, v klídku a pohodě.

***

 

"Pánečku, tak všímej si mě! Já jsem tu taky!"
aneb
naše Vtěrka v akci

***

 
 

Na silvestra divadlo sice kvůli nachlazení neklaplo, ale hry přece jen byly. Vrhcáby se mi líbí čím dál tím víc, je to zajímavá taktická hra. A pak jsme po dlouhé době vytáhli Poštovního kurýra. Chvíli trvalo, než jsme se zorientovali v pravidlech, ale pak už to jelo jak po másle. Díky Lodzu a díky sedmičkové cestě v Baiernu jsem nakonec vyhrála já, ač měl L. více karet kočárů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *