úterý 7. ledna 2020

Sezona na háku

 

Letošní (vlastně už loňský) podzim je ve znamení příze Alize Show Punto. Do téhle příze jsem se prostě zamilovala. Je krásně vzorovaná a jako jedna z mála přízí mě na mé citlivé pokožce nekouše. A tak háčkuji o 106 čepice a nákrčníky / šály.

Čepici háčkuju háčkem číslo 7, homelesku háčkem číslo 8. Spotřeba je necelé klubíčko na čepici, celé na homelesku.
Návod je TADY.
Na nákrčník a šálu si beru háček 10. Nákrčník spotřebuje jeden a půl klubka, šála klubíčka dvě.
Návod je TADY.

 
  

nákrčník a homeleska "Slunce v duši"
 odstín 6352

Můj první pokus s touto přízí. Původně jsem šla do obchodu pro úplně jiný odstín, ale tento mě naprosto uchvátil. Taková optimistická barva. Homeleska mi ze začátku připadala taková velikánská, že jsem ji nahrazovala jinou čepicí. Ani ten okraj mě moc neuchvátil. Našla jsem si k ní cestu až časem. Teď ji zbožňuju.
Ve stejném odstínu jsem udělala i čepici pro N.

 
 

šála a čepice "Hladina moře"
odstín 6357

Tady jsem zaexperimentovala a pustila se do šály. Uháčkovala jsem 97 řad a ještě ji stačila z klubíčka i obháčkovat. Každopádně jsem zjistila, že šála na krku nezahřeje tak jako dvojtý nákrčík a vůbec mi tato příze přijde jako z jiného materiálu, z čepice mi elektrizují vlasy.

 
 

nákrčník a čepice "Zamrzlá krajina"
odstín 6360

Tuto sadu jsem vyráběla jako vánoční dárek pro m. Předpokládala jsem, že bude víc světlejší, ale naštěstí se líbí, k černé bundě vypadá dobře a prý ji kdekdo chválí.

 
 

nákrčník a čepice "Alej platanů"
odstín 6355

Můj poslední kousek, který mi zpříjemňoval vánoční svátky. Tahle kombinace je mi velice sympatická svou světlostí, tmavé barvy jsou tam jen krátké úseky. Čepici jsem už vyzkoušela, nákrčník ještě ne. Stejně jako u předchozího kousku jsem nákrčník udělala kratší, jen 71 řad, a obháčkovala jsem ho dvěma řadami krátkých sloupků. Uvažuju o homelesce ze zbylé vlny.

Háčku zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *