středa 7. dubna 2021

Bílo...

Piju zelený čaj z růžového Mynte hrnku a sleduju, jak se za oknem pomalu snáší bílé vločky... Takto jsem si jaro nepředstavovala. Už několik dní jsem nebyla venku, protože se mi nechce být v té lezavé zimě, ač jsem třeba v půlce ledna podnikla delší výšlap v mínus pěti. Musím se polepšit!

Otužuju se už čtvrtý týden. Nejde mi na rozum, že některý den je naprosto bezproblémový, ve sprše vydržím i delší dobu, než mám zvládnout. Jindy počítám sekundy a trpím. Jeden den se zahřeju v okamžiku, kdy si natáhnu tepláky a po deseti minutách můžu odložit svetr, další den mám ledové nohy a poskakuju, abych se vůbec zahřála. Tak jako teď... Ohřívám si ruce o horký hrnek s kávou.

 
Prý teď otužování frčí. No, nemůžu soudit, mé okolí se teda neotužuje. Když jsem nadnesla babinci, jestli se mnou půjde do studené sprchy, nadšeně kývaly hlavami. Ale zůstalo u plánování. K Wimovi jsem se dostala náhodou. Hledala jsem způsob, jak si v této době zvýšit imunitu. A v jednom rozečteném blogu jsem narazila na zmínku o něm. Chytlo mě to, tak jako všechno o co se zajímám. Říkala jsem si, že to zvládnu bez jeho knížky, recenze nemá zrovna nejlepší. Ale nakonec jsem si ji přeci jen koupila. Styl je teda příšerný. Pořád dokola... Naštěstí jsem to čekala. Ale i tak jsem ráda, že ji mám. Techniky v knize jsem nenašla nikde na internetu. Především z meditace na zahřátí jsem nadšená. Funguje. Dělám ji před spaním a díky ní můžu spát i bez teplých ponožek. Ze začátku jsem cítila jen takové teplé proudění do prstů u rukou. Jeden večer se mi dokonce podařilo rozehřát celý hrudník. A po nějaké době zkoušení se mi nyní zahřejí i prsty u nohou. Jednou jsem dělala i meditaci na bolavou hlavu a pomohla mi taky. A samozřejmě dýchám. Každé ráno. Ještě než se změnil čas, dokázalo mě rozdýchání pořádně nakopnout. Pouštím si k tomu Wimovu nahrávku z youtubu. Existuje ale jen v němčině nebo angličtině. Každopádně je to daleko lepší než si počítat sama. Nedokázala jsem se tak dobře uvolnit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *