sobota 24. dubna 2021

Vzpruha

 Několik dní jsem se cítila psychicky bídně. Zcela náhodou jsem narazila na kanál Rozhovory duší. Včerejší podvečerní rozhovor se Simonou Babčákovou mě krásně vynesl až nad hladinu.

Nesleduju televizi ani kulturu. Nevím, kdo je Simona Babčáková a včera jsem tuhle ženu viděla poprvé v životě. Ze začátku mi rozhovor příliš nesedl. Když skoro padesátiletá žena rozebírá své ranné dětství, moc mi to asi nedá, říkala jsem si. Ale cosi mi říkalo "Vydrž!" a já poslechla. Nelituju. Pomaličku, ale jistě se ve mně cosi začalo rozehřívat, uvolňovala jsem se a v obličeji se mi usadil úsměv, který tam už dlouho nebyl. Je mi opět dobře! A už se těším na dopolední kapučíno, ke kterému si tento rozhovor pustím ještě jednou...

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *