neděle 11. dubna 2021

Připraveno...


... nový týden může začít!

2 komentáře:

  1. Ahoj Jitu,
    dlouho jsem tě vyhlížela, tak mám radost, že hsi tu! Já momentálně v karanténě, synek pozitivní bez příznaků, zachycen náhodou při testování ve firmě.Rok a kus divnodoby...nechce se mi nic. Už ani háček nepomáhá.Za chvíli jedeme na testy tak uvidíme, možná jsme taky bez příznaků. Nějak si říkám, že kdyby jo, aspoň to budeme mít za sebou. Opatruj se a piš, ráda tě čtu a ráda vím, že jsi v pořádku Pa Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Raduš,
    ráda tě vidím! A děkuji za návštěvu.
    Nesmíme se poddávat. Snažím se hledat alespoň trošku krásy a vděčnosti. Zkus to taky. Třeba to ze začátku bude chtít hodně přemáhání, ale nakonec se to určitě poddá. Ráda si přečtu i něco u tebe. Sem se mi taky moc nechtělo, ale člověk se musí trošku dokopat. ;)
    Držím pěsti, ať jste v pořádku. Já měla covid na podzim, ale naštěstí s lehčím průběhem.

    OdpovědětVymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *