úterý 25. ledna 2022

Adresa naděje

 


Adresa naděje
 Melissa da Costa
*****
15. kniha s méně než 22 hodnoceními na Databázi knih (2022)
 
 Tak tohle bylo žůžo!
Přečteno během jednoho dne!
 ♥
Příběh velice silný a smutný. Navíc s tématem, které je i mně blízké a některé pasáže pro mě byly těžké. O to víc jsem se dokázala vcítit do hlavní hrdninky.
Jak je někde opuštěný dům, to je ve většině případů něco pro mě. A i tady to nezklamalo! A dokonce do děje byla zahrnuta i zahrada.
Kniha se mi odkládala velice těžko. Prý v ní není skoro žádný děj, ale s tím nesouhlasím. Hodně mi připomíná Astrid a Veroniku, ale tato je asi ještě lepší.
Přemýšlím, že bych si pořídila do vlastní knihovny, ale ještě to pořádně zvážím...

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *