neděle 2. ledna 2022

Na vlně tvoření

 

Vánoční volníčko plně využívám na mé "tvořivé" chvilky. Konečně mám na ně čas a chuť. Co se háčku týče, už mě přestaly bavit čepice a bezprsťáky. Nutně jsem musela sáhnout po něčem jiném. A opět jsem v zásobách našla zbytky už zapomenutého klubka. Co z něj bude, bylo naprosto jasné. Zelenkavý začátek je naprosto famózní. Trochu se bojím, že zbytek šátku bude hodně tmavý, ale uvidíme. Nechám se překvapit. Třeba to bude dobré...
 
 

 
Od titerného háčkování (z té tenké příze mě rychleji začnou bolet ruce) utíkám k Panu stroji. Zase mě po čase chytlo šití gaťátek. Látka ještě je a šicí stroj nesmí zahálet. Tady mám zachycené nové barefootové sandály, co se mi podařilo ukořistit ve slevě. Prosila jsem Vesmírek, ať jsou mi dobře, protože jsou mi velmi ale velmi sympatické. A jsou mi dobře. Už se těším na sezónu. Doma v nich chodím naboso a vůbec mi není zima na chodidla.


 
 
Tahle látka je jinak super. Líbí se mi čím dál tím víc. Sehnala jsem ji ve výprodeji za 90 káčé za metr, což je za hubičku. Původně byla na trénování šití z úpletu, ale to jsem si natrénovala na látce s ovečkama (taky za hubana), takže tuto využívám na spoďárky.
A pravidelné trénování přináší ovoce. Stehy začínají vypadat obstojně a dokonce jsem pokořila všití ceduličky se sluníčkem. JUCH!

Edit.: Další level pokořen. Už zvládnu i plynulý přechod v místě nohaviček. JUCH²!

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *