pátek 21. ledna 2022

Vlaštovka v bublině

 


 Vlaštovka v bublině
 Markéta Lukášková
****
6. v pořadí čtvrtá autorova kniha vydaná v ČR (2022)
 
 Obálka knihy se mi teda moc nelíbí. Vlaštovky zbožňuju, tato s lidskou hlavou je jako z hororu.
Ani po přečtení netuším, proč "v bublině". "Vlaštovka" je hlavní hrdinkou, přesněji Barbora Vlaštovková.
Ta trpí Parkinsovou chorobou a momentálně ve svých skoro šedesáti čeká na svou smrt, její život nemá díky nemoci valný smysl. Ale je rok 2045 a lékaři na ní vyzkouší nový lék. Najednou si začíná vybavovat svou minulost. Má dvě dospělé děti, Magdu a Michala. Oběma do života přibyde dítě a oba díky tomu vyzrávají.
Příběh skádo do minulosti a postupně se odkrývá, co se dělo. Proč ale přišla o Petra - svého muže? To se dovídáme až na konci. Vlastně kvůli jednomu nedorozumění.
Kniha končí happy endem, tak jak to mám ráda.
Zpočátku mě příběh příliš nenadchl. Ale postupně to bylo čím dál tím zajímavější. Chytlo mě to a dokonce jsem četla i v autobuse.

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *