úterý 11. ledna 2022

Poslední prázdniny v Paříži

 
 
 
Poslední Vánoce v Paříži
 Hazel Gaynor, Heather Webb
***
13. kniha, jejíž název se skládá z 21 písmen (2021)
 
 Román psaný v dopisech - z první světové války.
Hlavními hrdiny je Evenlyn a Thomas, přátelé, jež spojuje Will (Evenlyn bratr).
Postupem času se mezi nimi zrodí láska.

Tato kniha psaná formou dopisů nebyla první, kterou jsem četla. Ty minulé se mi moc líbily (třeba Spolek přátel krásné literatury a bramborových koláčů). Této ze začátku chyběla šťáva. Jako oddechovka (i když z války) byla docela dobrá, ale že by mě to chytlo, to zase ne. O něco zajímavější to bylo zhruba za půlkou, kdy i Evenlyn odjíždí na frontu, aby pomáhala jako telefonistka. Děj byl o něco zajímavější.
Na druhou stranu jsem se dozvěděla spoustu dějepisných informací, o kterých jsem zatím netušila, takže přínos pro mě tato kniha měla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *