čtvrtek 20. ledna 2022

Zimní chumláníčko

 


K svátku jsem si přála nákrčník. Nejdříve jsem měla vybraný set z unua, ale když mi přišel balík s vánočním překvapením pro K., dost mě zklamal. A tak ten můj fialový dostala pod stromeček m.
Mě padl do oka nákrčník na Fleru. A jsem ráda, že jsem se pro něj rozhodla. Dokonce pro dva.
Pavučinkový vzorek, luxusní šířka.
 
První je starorůžový. K tomuto se mi podařilo vybrat si velice podobnou barvu klubíčka na čepici háčkovanou dvojtě. Dokonce i butonek, který jsem dostala k nějaké mé objednávce, se tady hodil.



Druhý nákrčník je modře petrolejový a tyrkysový. Ta petrolejová ve skutečnosti moc petrolejová není. Tady jsem klubíčko objednané přes internet netrefila. První uháčkovaná čepice z modré barvy se mi nelíbila. Něco ji chybělo. A to něco byla tenká tyrkysová camilla a dva hnědé knoflíky, které čepulce dodávají šmrnc. Až takový, že vzbuzuje větší pozornost než samotný nákrčník.

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *