pondělí 10. ledna 2022

Lednový víkend

 
 
 
Na víkend jsem se těšila jak malej Jarda. Do pracovního procesu se mi po vánoční dovolené vůbec nechtělo. Nakonec to nebyla taková katastrofa, jak jsem předpokládala a páteček na sebe naštěstí nenechal tak dlouho čekat. Co mi hatilo mou radost, byly povinnosti v podobě sestavování pololetních písemek a uzavírání známek na rodičáky...
 
 


Práce mi šla lehce od ruky, a tak zbyl čas i pro sebe. V týdnu mi přišly nové látky na gaťátka. Trénování nanečisto skončilo, takže jsem si řekla, že si konečně objednám látky, které se mi opravdu líbí. A v mém obchůdku nastaly povánoční slevy, takže JUCHAJDA u vybírání. Kytičková látka je naprosto famózní, hned jsem se do ní zamilovala. Batikovaná se mi ve skutečnosti také moc líbí. Během soboty jsem tedy stihla jedny kalhotky a v neděli večer jsem zmákla ještě jedny. Tentokrát jsem se nezdržovala se sluníčkovými štítky...


 
 
 Zlatá cesta coby vánoční kniha je naprosto skvělá. Už jsem se dostala ke druhému dílu, který je zaměřený na vztahy. Snažím se pilně studovat. A i tady zjišťuju, že to sedí jak "gatě na prdel", jak s oblibou u genových klíčů říkám. Jen GK 60 mi zatím moc smyslu nedává. Ale u něj bych řekla, že není zrovna dobře přeložený. V něm jediném nic nevidím a to si myslím, že fantazii mám velikou.
 
 
 
 
 
 V pátek večer jsem stihla ještě novou várku sušenek engadiener. Tentokrát jsem do nich dala zbytek rozinek, borůvky od K., na drobno nasekané lískové oříšky a dvě lžíce máku. Výsledek je bombastický. Bez problémů bych je dokázala sníst na posezení, jak jsou dobré. L. si jich nevšímá, tak mi snad vydrží do dalšího víkendu, kdy budu muset napéct další.
 
V šátku jsem poskočila na další barvu - petrolejovou s vínově červenou. Na světle vypadají přechody zelených odstínů velice hezky. Červená mi tam teda zas až tak nesedí, ale stejně jsem zvědavá na konečný výsledek. Škoda jen, že tím, jak jsou nitky tenké, přibývá šátek dost pomalu.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *