úterý 4. ledna 2022

Látkovky a napářka



Ještě před koncem roku mi přišel balíček s novými látkovými vložkami. Paní L. psala, že bude zdražovat, tak jsem si řekla, že by nebylo marné rozšířit svou výbavu, pokud je to ještě za relativně laciný peníz. Ty pastelové se mi moc líbí. Zelené jsou brčálovější než na obrázku, ale vadit to nebude.




Původně jsem si chtěla koupit jen ty tenké, ale nakonec jsem do košíku přihodila i "beránky". Na první dny jsou přeci jen lepší a dobře sají. Když jsem je srovnávala s těmi, co mám, tak jsou o poznání větší i tlustší. Takže se praním trochu srazily. Ale věřím, že změnu v savosti nezaznamenám. Moc bych si přála, abych menstruaci zvládla jen pomocí látkovek, je to takové mé malé soukromé předsevzetí. Navíc jsem četla o jiné metodě čistění - pomocí soli. Prý stačí před praním přes noc odmočit v kbelíku s vodou a solí. Doufám, že tohle bude fungovat a nebudu muset používat žlučové mýdlo. Zjistila jsem totiž, že látkám s digitálním tiskem příliš nesvědčí.
 
Edit.: Slaný roztok je docela fajn na odmočení krve. Nicméně zázraky nedělá. O něco lepších výsledků jsem dosáhla, když jsem poté látkovky nechala vymáchat v pracče ve studené vodě. I tak ještě někde zůstaly skvrny. Ty se mi podařilo odstranit žlučovým mýdlem.
Skvrny, které zůstaly i po vypraní, jsem odstranila pomocí perkabonátu. Vložky jsem jím ve starém hrnci posypala, zalila téměř vařící vodou a nechala vychladnout.
Zdroj informací jsem našla TUTO.


 

Také mám v plánu více času věnovat napářce. Jasně, přes léto to není moc příjemné... Přemýšlím, jak dlouho už o ní vím a jak dlouho ji dělám. Původním záměrem byl další pokus, který by nás přiblížil k vytouženému miminku. To se sice nezdařilo, ale zjistila jsem, že má menstruace je jiná s použitím napařování se nad bylinkami. Je méně bolestivá a celkově daleko příjemnější. Ideálně je napařovat se před a po menstruaci. Tak uvidíme, jestli pravidelně vydržím alespoň do toho léta...

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *